Recent content by Spanaway Mudder

  1. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    gunna pay it off..:awesomework:
  2. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Wow Spam... your pretty good at making Mimi's...:looser: This is cracking me up...:awesomework:
  3. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Sam... dont you have some house repairs to do? Go work on your "jeep"... and no, that spykid douche has been changing shit up constantly... changed up my status when they copied n pasted... but you dont care do ya? just more drama for you to focus on... the last thing spykid posted was...
  4. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    only excuse i have right now, is Iam waiting to get paid.. gotta work a few weeks before those checks come in...:awesomework: I fucked up. I realize this.. Shouldnt of contacted Russ with out knowing forsure my former satellite company was going to do what they did.. I called the boss.. he...
  5. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    I know , right...:awesomework:.... :corn: The whole thing is a headache.. but watching the herds get all riled up and run there mouths like they mean something, really cracks me up... Just cant wait till its all over...:awesomework:
  6. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Getting involved in other peoples problems is also making a fool of you... ignoring phone calls, text msgs, pm's ect makes YOU THE IDIOT!! btw, I hope she does get better.. but if you wanna throw low blows, I will throw some back... so sincerly.. fuck off..
  7. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    wow... Crash, you have a record of ALL pm's sent right? :eeek: Look up the symptoms of people that use pills... constant gut problems due to the need for more..:awesomework:.. but save face Dale... Be the "do gooder" that has NO PROBLEMS!!! you crack me up.. typical christian hypocrite...
  8. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    That wouldnt do anything but cause Russ the head ache of having to sell it still, plus I need to man up and PAY IT OFF!! :awesomework: plus at 25-27mpg, I kinda like it... although I would rather sell it.. just dont want to end this by having to fork it over vs. paying it off...
  9. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    And here comes a long winded preacher msg from Gibby...:rolleyes: Come on religious man... tell me how it is..:mad:
  10. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Start one... :awesomework: Will be the 21st or 22nd before I get it to him.. but ya.. go for it.. I plan on proving this entire thread wrong.. Iam determined to get out of this whole I put myself in... no matter what the fuck you idiots think...:awesomework: btw, there's a few still on...
  11. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Watch your mouth fat boy! Dont get pissed cause my family is ALL ALIVE and healthy... keep popping off Casey... We can talk off the board if you want.. since you wanna take your "coat off".... fucking loose lipped punk! funny how you talk shit about others like your perfect... your a silver...
  12. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    When pay day is 4 days out. do you magically have cash appear if you dont already have it? :eeek: How bout this... When you see RUSS post back up.. then you should follow the leader...:awesomework: IAM GOING TO PAY THIS PILE OFF!!
  13. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    Lets get it right here chump! NEVER!!! buy stereo systems from the swapmeet... "good deal"? .. ya.. cash from our pockets to theres.. thats it.. trying to get this "brand new" out of the box kenwood to work right.. bought a install harness so it was basically connnect harness wires together...
  14. S

    Spanaway Mudder aka Gabriel James Where is my money?

    First off mother fucker! I didnt buy it!!!! Fuck you you fucking stalker!! ... Its my dad's stereo.. and I never put factory subi deck in there!! nice change of words!! funny shit is.. Russ can even consent that there wasnt a FACTORY deck in it when I got it from him... Mind your own...
Top